Nytt i garderoben.

Lyckades få en tid till optikern idag. Jag lever med mina linser men det var typ 5 eller 6 år sedan jag uppdaterade mina glasögon. Så idag tyckte jag att det var på tiden att byta ut mina gamla brills till nya. Jag har sedan länge spanat in ett par ray ban på nätet som jag tänkt beställa men när jag provade dom hos optikern var dom gräsliga på mig så det blev ett par andra bågar istället.

Tog en sväng förbi HM innan jag begav mig vankande hemåt igen.
Köpte en glitterkavaj, grön skön stickad tröja, ett nagellack och ett ”in worst Case scenario puder” 🙂

20121122-180903.jpg

Kommentera

