julpynt.

På söndag är det första advent. Tiden går så himla fort nu.

Idag har Daniel hämtat upp vårt julpynt från förrådet. Dags att börja julpimpa lägenheten. Vi får se om jag orkar under eftermiddagen annars så kanske det blir av under morgondagen. Vi har precis varit på en promenad till och från affären och är rätt slut efter det. Igår åt jag lunch med min vän Jennica och hennes lilla Tyra inne i stan. Känner att jag behöver vila ryggen idag. det tär mer än vad man tror att vara iväg på små utflykter.

Förra året vid den här tiden klev jag ombord på Silja Galaxy och sjöng jullåtar under hela december. Så i år tänkte vi ta igen allt vi missade kring julen förra året. Det ska bli så mysigt att få fixa och dona och bara göra lägenheten till en mysig jul-oas att vistas i under hela december månad.

Lägger upp bilder på resultatet av julpyntandet när det är färdigt!

Kommentera

