Förr vs Nu.

20121211-133846.jpg

före
Det tog sin lilla tid men nu är jag ägare av ett par nya glasögon. Eftersom jag inte blev piggare igår bestämde jag mig för att bara vara kvar hemma och sova istället. Idag är jag lite piggare så tog en utflykt till Skanstull för att hämta mina glasögon. Känns som att jag gjort mitt för idag så nu har min kropp hamnat i degläge i soffan. Ska ta en eftermiddags lur nu efter lunchen.
Sover ju dåligt om nätterna så jag kompenserar det med några vilostunder på dagen istället.
efter:

20121211-133859.jpg

Kommentera

