Fyra nyanser av Camilla.

20121217-140351.jpg

Det är svårt att få Camilla att ställa upp på bild. Och väldigt kräsen är hon också. Ingen bild blev tydligen bra 😉 men jag tyckte då annorlunda. Det är ju såhär hon är den lilla spjuven. Luggen över ögonen, lite eftertänksamt tittar hon åt sidan och på en annan bild så kanske hon viftar till med handen. Hon viftar väldigt mycket på händerna ibland när hon pratar 🙂
Hon kom igår kväll och åkte precis hem med bussen till Gävle igen. Jag överträffade mig själv och kom inte i säng förrän vid 23.30 igår. Idag har jag dragit ner tempot på hennes stadspromenad med ca 95% men det funkade rätt bra ändå 🙂
Nu ska jag hem och vila ryggen, ta en tupplur och sen placera mig framför en film eller serie i soffan!
Tack för mysiga timmar Camilla, nästa gång vi ses är kanske bebis med 🙂

Kommentera

