Dagens I-lands problem och mitt försök att hålla mig vaken.

20121218-195711.jpg

Sitter här och bloggar frenetiskt på båda bloggarna. Jag måste hålla mig vaken, därav bra uppdatering. Eller oväsentliga.. Döm själva..
Är lite ledsen över att klänningen jag köpte till julafton är stor som ett tält på mig. Jag provade den aldrig i butiken men den var i medium och INTE från mamma-avdelningen så jag trodde att jag skulle kunna ha den.. Eller snarare att den kanske skulle vara tight iallafall. Men nej. Mitt I-lands problem dagen till ära.. Måste åka och byta klänningen någon dag denna veckan.. Ser inte fram emot det!
Just nu kollar jag på Leilas söta jul som visas på sjuan. Jag trycker in lite chips, dipp och grönsaker samtidigt som jag sveper lite julmust. Allt för att inte somna för tidigt.
Snart är det Äntligen hemma jul också. Sen ger jag nog upp för idag 🙂

20121218-195723.jpg

Kommentera

