En onsdag.

Vet knappt vad det är för dag längre. Väntan känns lång nu. Jag har ont i hela kroppen (kan ha med förkylningen att göra..) är för trött för att ta mig upp så jag ligger kvar i sängen. Men å andra sidan så ska jag väl passa på. Snart kommer en liten kille och förgyller vårat liv med massa kärlek.
Så jag drar täcket över huvudet och sover lite till. På återseende…

20130109-125256.jpg

One thought on “En onsdag.

  1. Hej Emma , vilket år du har haft:-) Du kommer att bli en fantastisk mamma!

    Jo jag har en liten undrarn jag skulle vilja få tag i dina låtar Tro hopp och kärlek och No excuses finns det möjlighet att få tag i dom på nått sätt?

    Måste också tacka dig för all pepp du gav när jag deltog i en Lingman tallangjakt kommer ej ihåg exakt när men ett stort tack!

    MVH / Fredrik

Kommentera

