Besviken.

Jag tänkte att jag skulle fräscha till håret nu innan bebisen kommer. Jag som gillade mitt ljusa nya hår. Nu är allt förstört. Sedan jag började jobba på frisör-salong har jag aldrig mer färgat håret själv eftersom jag har förstått hur mycket bättre det faktiskt blir om ett proffs får göra det. Min frisör Janne kommer väl slita av sig håret nu när han får se vad jag ställt till med. Men jag har ingen möjlighet att ta mig till en frisör just nu så därför tänkte jag att jag fixar det själv.. Dumt.. Jävligt dumt! Det blev HELT FEL FÄRG!!!!

20130117-184443.jpg

20130117-184510.jpg

20130117-184544.jpg

4 thoughts on “Besviken.

  1. Om det är till någon tröst så ser du vacker ut i färgen och du är långt ifrån det misslyckande jag gjorde i augusti i år….
    Gul i ksllane med svarta fläckar gick jag skamset och akut till en frisör för att rädda det som skett, hon som kikade på håret sa ”men jag har faktiskt sett värre” tills……
    Jag släpte ut håret och hon började att kiak i det och hon utbrister ”oj då, detta var det värsta jag sett”. Så var lugn du har inte misslyckats helt och hållet gumman och jag tyckte att det var fint på dig 🙂

    • Usch o fy. Ja då hade du det lite värre. Då är min felfärgning ingenting i jämförelse! Stackare, vi hade sådanna ”fall” ibland på salongen och man led med de tjejerna. Kram

Kommentera

