Gratis konsert i vardagsrummet.

20130122-222018.jpg

Om inte vårt barn tittar ut snart så ställer jag till med en gratis konsert för grannarna under slutet av veckan. Lite höga toner i ”High way to hell” anda har gett mig sammandragningar tidigare så nu kanske de kan få igång förvärkarna?
Med vänlig hälsning,
En som är less på att vara på tjocken

One thought on “Gratis konsert i vardagsrummet.

  1. Hej Emma!
    Och jag som var orolig för dig när du sjöng med Mannerz på min fest i september. Grattis till Sigge och stort tack för en härlig kväll. Mina gäster pratar fortfarande om ”bandet” och ”den fantastiska sångerskan” 🙂 Ha en härlig mammaledighet!
    Kram Ingvor i Backaryd

Kommentera

