Jag lever!

20130226-054641.jpg

Ja knappt.. Jag lever, men livet som småbarnsföräldrar tär lite på krafterna. Det är helt fantastiskt samtidigt som man går runt med någon ständig trötthet. Jag har märkt att jag är i min egna lilla värld och har lite svårt att föra vettiga konversationer med människor jag stöter på. Jag lär väl mig med tiden antar jag, att ha fokus på två håll alltså.

Just nu handlar mitt liv mycket om Sigge såklart. Han är precis över en månad gammal. Jag vet fortfarande inte om jag vill lägga ut en massa bilder här på bloggen på mitt barn. Jag är väldigt kluven..

Jag kommer fortsätta att blogga i den takt jag hinner just nu. jag försöker fortfarande vänja mig vid familjelivet 🙂
Trevlig vecka allesammans!

One thought on “Jag lever!

Kommentera

