Fix o Trix i hemmet.

20130411-114547.jpg

Idag har vi en hemmadag. Planerar en promenad efter lunch men annars är vi bara hemma och myser.. Eller ja.. Sigge myser och jag fixar och donar, plockar och städar, planerar mat, tvättar.. Tar det aldrig slut? Jag städade i Söndags men nu ser det ut som ett bombnedslag IGEN!!
De nya blommorna fräschar upp och ger lite vårkänslor. Kan det inte bli lite varmare nu? Längtar efter att få bära skinnjackan och mina andra vårjackor.. Och nej jag kan inte det ännu, är så jäkla frusen av mig!

Kommentera

