Äntligen!!

Sigge har varit sjuk i över en vecka nu. I måndags var vi på barnakuten, det konstaterades att han ”bara” hade en vanlig förkylning. Han har hostat och hostat, snoret har runnit och ögonen lika så. Jobbigt att se på medan han kämpar med andningen.. Jag hade gärna tagit hans förkylning 100 ggr om.
Daniel har också legat hemma sjuk så i onsdags passade jag på att handla inför syrrans hemkomst medan Sigge o Daniel var kvar hemma och hostade ikapp.
Johanna hade beställt 3-rätters till sin hemkomst. Toast Skagen, biff med potatis, chokladbollar & svenskt kaffe.
Jag förberedde så mycket som möjligt på onsdagskvällen eftersom hon skulle landa torsdagkväll ute på Arlanda och där skulle pappa möta henne och skjutsa henne direkt till oss.
MEN VILKEN ÖVERRASKNING vi fick när det ringde på dörren kl 18.30 under onsdagskvällen. In kommer pappa och syrran 🙂 total lycka!!! Jag älskar överraskningar 🙂 äntligen fick Sigge träffa sin moster och äntligen fick jag krama om min lillasyster igen!!

20130419-062648.jpg

Kommentera

