La undan vinterjackan för två dagar sedan.. Och Bruce!

20130508-144206.jpg

Jag glömmer att blogga.. Jag glömmer det rätt så ofta. Det är inte det enda jag glömmer. Jag glömmer numera väldigt mycket. Emma kom ihåg att göra det, Emma kom ihåg att göra det andra jag bad dej om. Daniels ord ekar tomt i huvudet. Efter ett antal påminnelser antar jag att han ger upp haha

Men nu har jag iallafall lyckats överträffa mej själv med att överraska honom med ett någorlunda nystädad lägenhet när han behagar sätta sin näsa innanför dörren 🙂

I fredags var vi på Bruce Springsteen. Jag lyssnar inte på Bruce i vanliga fall, men jag måste ju ärligt erkänna att han är grym live!!! Vilken jäkla röst!! En fröjd för örat att lyssna till han och hans band. Jag blev dock inte frälst, som många säger att man kan bli! Inget halleluja moment för mej men dock är jag väldigt glad att jag fick se en konsert med denna man!

Nu är det ju näst intill sommar. Iallafall om man får tro den värmen som förgyllt våra två senaste dagar. Om 15 dagar åker jag o Sigge till Turkiet med Jennica o Tyra, det ska bli himla mysigt!
Nu vaknar Sigge.. Ha d!

20130508-144238.jpg

Kommentera

